Vandaag is het tijd om te pitchen. Met Nicky en Martijn heb ik gewerkt aan prototypes die we bij de pitch gebruiken. Verder veel double checken op duidelijkheid van het concept.
Er is veel veranderd voor het krachten concept. Het heeft zoiezo een nieuwe naam gekregen: "Submerged" en is nu meer een onderwater puzzel discover game geworden. Nadat we er wat aan gesleuteld hadden is dit denk ik een van de concepten waar ik het meeste in zie en het meest uitvoerbaar vind.
Zelf pitch ik vandaag niet. Ik heb immers vorige week al gepresenteerd en ik heb het te druk met mijn UBSA op dit moment. Dus ik sta aan de zijlijn toe te juigen en zorg dat we wel goed voorbereid de pitch in gaan.
Joost heeft er voor gekozen om om 14.00 te meeten. Wij zijn al vanaf 10.00 op school aanwezig ( ik was zelf iets later)
----
Er is gepitched en er is voor Submerged gekozen. De andere 2 bleken te onduidelijk of te onorigineel. Dus we hebben nu een duidelijker beeld waar we naartoe gaan.
De taken zijn verdeeld en ik neem het verhaal voor me rekening. Verder ga ik samen met Martijn en Nicky deze 2 dagen verder de gameplay designen, playtesten enz. Mijn onderzoek zal zich nu richten op wat we verder kunnen met de mechanics. Dus wat kunnen we met de ruimte. Verder schrijf ik het playtest rapport. Genoeg te schrijven dus.
That's it for today
woensdag 7 oktober 2009
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten