maandag 2 november 2009

Status Update: Maandag week6

Vandaag hebben we voor het eerst sinds lange tijd met op Tom na het hele team om tafel gezeten op te werken. Het was een verademing. Onderwerpen konden snel gecommuniceerd worden en design beslissingen werden snel genomen na kort overleg.

Verder hebben we Martijns level geusertest. Hier kwamen best interessante resultaten uit die we niet voorzien hadden. Vooral onduidelijkheid over de werken van water en lucht stak de kop op.

Nicky kwam met een level dat een prima afsluiter van ons spel gaat zijn. We hebben dus ook besloten het hierbij te laten nadat dit level afgedesignd is.

Verder heb ik nu een basis Biped model af in maya met een hele basis rig. Hieruit constateerde ik al snel dat ik het toch iets uitgewerkter moet doen en dus ga ik een wat uigebreidere tutorial volgen. Maar alleen dit al proberen heeft al veel verduidelijkt en aan het licht gebracht. De grootste realisatie is dat er veel tijd in animatie zal zitten en ik hier dus goed op moet letten en plannen.

Voor woensdag bepaald om Nicky's level te lezen. Gedetailleerd scrum report op assembla geplaatst (dit is dus eigenlijk extra werk)

Morgen meer...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten