woensdag 14 oktober 2009

Proof of concept, design doc etc

Hard aan het werk om het design doc af te maken. Gister heb ik een mail naar de begeleiding gestuurd om hulp te vragen bij het project en aan te kaarten dat we problemen hebben.
Khoop dat we er vandaag uit kunnen komen.

Vandaag werk ik het design document zo ver mogelijk uit. Het verhaal van het spel is gewijzigd etc.
Verder zoek ik verantwoording voor de acties die we willen dat de speler doet zodat het allemaal een kloppend geheel wordt.

Ik stuit wel op veel aannames. Dat vind ik heel vervelend want eigenlijk moet je dat prototypen. Er is mij echter nog heel onduidelijk wat echt gemaakt gaat kunnen worden. Dus het schrijven gaat stroef.

Vandaag moeten we ons proof of concept tonen. Nicky en Martijn hebben een proof gecapped met frapz. Dus we hebben nu een filmpje om het verloop van level 1 te tonen. Ik hoop dat de rest duidelijk gaat worden door zowel het design document als onze uitleg er naast.

Ik maak me nog zorgen of het spel niet te gelimiteerd is. Maar we moeten ook erg uitkijken dat we niet boven onze pet mikken. Zeker nu we het gevaar lopen dat 2 teamleden ons verlaten.

Khoop dat het wat duidelijker gaat in de volgende weken ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten